2009. május 27.

Fiú vagy lány? Bevált módszer!

Teherbeesés előtt eldöntheted, kisfiút, vagy kislányt szeretnél!!!

Te mit szeretnél? Kisfiút vagy kislányt? Jó is volna, ha eldönthetnéd, ugye? Habár..... ki tudja, hogy jó volna-e. Vannak ugyan módszerek, amikkel némileg befolyásolhatjuk a születendő gyermekünk nemét, bár én nem igen hittem ezekben - eddig. De nálunk és a családban bevált. Sőt, egy igen híres orvos / kutató szájából hallottam egy TV műsorban erről a módszerről, és erre valóban tudományos magyarázat is van, mely az X és Y kromoszóma tulajdonságaiból, különbözőségéből adódik.

Az Y kromoszóma (hívjuk Y-fiúnak) gyors, de rövidebb ideig él. Az X kromoszóma (hívjuk X-lánynak) pedig lassabb ugyan, de hosszabb életű. (Pár nap). Tehát, ha a nő ciklusa pontosan 28 nap, akkor peteérés a 14. napon van, tehát ekkor a legvalószínűbb a megtermékenyülés. A titok abban rejlik, hogy az érett petesejtet az a hímivarsejt fogja megtermékenyíteni, amelyik azt körülveszi. Mivel az Y-fiú gyorsabb, a 14. napon történő közösülésből valószínűleg kisfiú fog születni, mert az Y-fiú gyorsabban odaér, mint az X-lány. Mire szegény lassabb X-lányok megérkeznek, az Y-fiúk már a markukban röhögnek.
Ha viszont a 12-13. napon történik a közösülés, a 14. napra, mire a petesejt megérik, az Y-fiúk elpusztulnak, és a petesejtet a lassabb ugyan, de hosszabb életű X-lányok fogják megtermékenyíteni.
És ezt a módszert a történelem is bebizonyította. A háborús évek után ugyanis sokkal nagyobb arányban születtek fiúk, mint lányok. Miért is? Gondoljátok csak végig az előbbieket!
Hát mert a férjek hazatértek a frontról, és ......
Na?
Így van! Igen csak gyakori házas életet éltek, így a 14. napon mindig volt friss, gyors Y-fiú kromoszóma a tettek mezején!!
Próbáljátok ki, és írjátok meg, ha Nektek is bevált! Kíváncsi volnék a %-os arányra. Nálunk a családban 2 alanyon "tesztelve" 100%.

36 megjegyzés:

  1. nekem a havi verzesem ha nem 28 napra van hanem 24 vagy 25 ebben az esetben hogy tortenik a kislany kiszamitasa mivel mar egy kisfiam van?

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A Te menstruációs ciklusod esetében azt kell figyelembe vennünk, hogy nem szabályos 28 naponként van, a 14. nap tehát eltolódik. Ebben az esetben jó volna tudni, hogy mikor van ovulációd, ezt többféle módon megtudhatod, pl. ovulációs teszttel, vagy esetleg ha érzed a hasad egyik oldalán kis szúrkálás, fájdogálás "félidőben". Nos ha ilyen nincs, akkor tételezzük fel az általános esetet, aszerint ugyanis a menszesz megjövetelétől visszafelé számított 14. napon történik az ovuláció... (hát igen, ez ebben a gáz, hogy azt ki tudod számolni, hogy mikor kellett volna, de neked az kell, hogy mikor kell....). Szóval ha mindig 24-25 napra jön meg, akkor neked nem 28-14. napon, hanem 24-14, ill. 25-14. napon, tehát valószínűleg a 10. - 11. napon van az ovulációd. Ebből az következik, hogyha kislányt szeretnél, akkor úgy kell ütemezni a szeretkezést, hogy a 10-11. nap előtt 1-2 nappal legyen. Tehát a 8-9. napon, így a gyors, de rövidebb életű Y fiúk addigra elpusztulnak, míg a lassúbb, de hosszabb életű X lányok is odaérnek már a "tett helyszínére", és remélhetőleg akkor ők lesznek a befutók. Sok sikert! Ha beválik, vagy ha nem, tudasd velünk! Én drukkolok!

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    Én azt szeretném megkérdezni, ha spontán tüszőrepedésből jön a baba, akkor van esély megtudni, hogy milyen nemű?
    köszönettel m.

    VálaszTörlés
  4. Én azt szeretném megkérdezni,ha nekem 2-3 napot késik a menses-em mindig,és szinte majdnem minden hónapban,ahogy elmulik,rá 10-11 napra nagyon fáj a hasam,az lehet a peteérés?És kislányt szeretnék,mert fiam van..

    VálaszTörlés
  5. Igazából nem az számítana, hogy mikor műlik el, hanem a menstruáció első napjától kell számolni a napokat. Azt úgy érted, hogy neked mindig "késik" 2-3 napot, hogy nem 28 naposak a ciklusaid, hanem 30-31 naposak. Ekkor neked a peteérésed nem a 14 napon van, hanem valószínű, hogy 2-3 nappal később van peteérésed. A legjobb, ha veszel ovuláció tesztet, és akkor biztos lehetsz benne. Egyébként a félidőben érzett hasi tájékon érzett szúrkálás jele a peteérésnek.

    VálaszTörlés
  6. én azt kérdezném ha a menstruácio elsö napján voltunk együtt abbol lehet e terheség vagy már nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, a kisebb fiam a mensesem (azaz az akkori ciklusom) 3. napján fogant... szóval... fenébe a bioszkönyvekkel! :D

      Törlés
    2. Nos, a kisebb fiam a mensesem (azaz az akkori ciklusom) 3. napján fogant... szóval... fenébe a bioszkönyvekkel! :D

      Törlés
  7. Nem valószínű! De az orvosok azt állítják, hogy sosem 100%, hogy nem lehet teherbe esni. Én azért nem gondolom, hogy ebből baba lenne....

    VálaszTörlés
  8. sziasztok ma meg azt kérdezném hogy ha összevissza jön a menstruácoim akkor ez a kiszámolásos dologra hogyan számolhatnék már van egy 4éves kislányom, és aztota nem rendszeres a meszeszem de most egy kisfiut szeretnénk milyen modszer van még arra hogy kisfiu legyen.köszönöm a tegnapi választ viki

    VálaszTörlés
  9. Szia Viki!

    Próbálj figyelni fél időben, hátha megérzed a peteérést... Kis szurkálást érezhetsz a hasad egyik oldalán, vagy a hasad alján.... Akkor van peteérés, akkor kell akcióba lépni....
    Vagy mérd a hőmérsékletet, és ovulációkor próbálkozzatok!

    VálaszTörlés
  10. szia köszönöm a választ megprobáljuk hátha sikerülne a fiu baba is és ma megint lenne egy kérdésem hogy szerintetek is érdemes elkezdeni szedni a terhesvitaminokat már hoyg babát tervezünk akkor is,és hogy ez van e valamilyen hatásal a baba nemére köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. En csak most talaltam ezt az oldalt, ugy hogy uj vagyok, de nekem is bejott a dolog. En nagyon szerettem volna egy kislanyt, de mivel probalkoztunk sokaig es nem jott ossze, a baratnom kuldott (Angliaban elunk es az itteni tesztek nem valtak be, hulyeseget mutattak)egy PG53 nevu ovu tesztet, aminek elonye, h vegestelen vegig hasznalhato a nap barmely idoszakaban. Lenyeg, hogy jan.17.-en megkaptuk es mivel ovulaciom volt a teszt szerint aznap, hat ugy gondoltuk egye-fene, megprobaljuk es fiam szuletett azon a napon, ami a jan.17.-i fogantatast irja, ugy h nekem is bejott ez a dolog. Viszont! Lannyal probalkoztunk fel evet es semmi nem jott ossze, ugy h lehet maradok fius anyuka, de biztos nem, mert a menszeszem teljesen felborult es igy az ovulaciom sem felidoben volt. Lenyeg a lenyeg, en ujra megprobalom a PG53-al, de most nem adom fel egy konnyen.

    Viki, a vitamint en 2 naponta szedtem mar a tervezes alatt is. Ugy tudom sok vitamintol nagy lehet a baba, igy en maradtam a 2 naponta-i szedesnel.

    VálaszTörlés
  12. Szia Nevtelen!
    En szerintem barmikor lehet baba, csak ha fiut szeretnel ugyelj az ovulacios napokra, de a lanynal minden mas szoba johet. Nekem van ismerosom, akinek a mensi utani 3.napon fogant a babaja es ovut mutatott neki a teszt: lanya lett.

    VálaszTörlés
  13. Nevtelen, nekem marom olyan ismerosom is van, aki a mensi alatt lett am terhes! Allitolag, akkor konnyebb, de a teszt nem hasznal ilyenkor logikusan!

    VálaszTörlés
  14. timi hol vetted azt a tesztet itt lehet venni valahol és drága köszi viki

    VálaszTörlés
  15. kérnék szépen segitséget! én 33éves vagyok van egy kisfiam már szeretnék 1 kislányt is.1977.09.14.én reggel 9kor születtem.a menziszem 29.-30.napra jön meg.sajnos nálunk nem kapható evulációs teszt és nem nagyon értem ezt a kiszámolásos leirást!? nagyon várom a választ,köszönöm! kari

    VálaszTörlés
  16. Nem, az számít, hogy mikor születtél, egyedül az, hogy mikor van peteérésed. Ezt több jelből is meg tudod állapítani, olvasd el a bejegyzésemet a peteérés jeleiről. Ha ez megvan, akkor: ha a peteérés előtt 1-2 nappal szeretkeztek, akkor kislány a valószínűbb, a peteérés napján pedig kisfiú. Az okokat a bejegyzésben olvashatod! Ha neked 29-30 napos a ciklusod, akkor a 14. napo körül kellene a kislányt próbálni.

    VálaszTörlés
  17. nagyon köszönöm a választ a kislányra,elfogok olvasni mindent,még annyit csak hogy egyértelü legyen nekem teljesen a 14.napot a menzisz 1 napjátol számitva a 14.napon a szeretkezés ugye? köszömöm kari

    VálaszTörlés
  18. kérném válaszát.nekem ha 4.dikén jön meg a menziszem akkor minden hónap 4.én jön meg esetleg 1nappal elöbb vagy 1el késöbb.a menzisz 1ső napjátol számoljuk a 14.ik napot és akkor a szeretkezést hogy kislány legyen mivel nekem 29.-30.napra jön meg a következő menzisz.mert a pteérést hogy mikor van nem érzem. nagyon köszönöm válaszát!

    VálaszTörlés
  19. Szia! Azt szeretném megkérdeni h mi van akkor ha nem 28napos a ciklusom hanem több? mikor van akkor peteérésem?? én kislányt szeretnék!!

    VálaszTörlés
  20. Ha több napra jön meg, akkor az a lényeges, hogy visszafelé számítva 14. napon van peteérés. De ezt egyébként nem lehet ilyen szigorúan venni, hiszen az emberi szervezet nagyon eltérő. A peteérés pontos időpontjának megállapításához javaslom a gyógyszertárban ill. Rossmanokban kapható ovulációs tesztet!

    VálaszTörlés
  21. Szia!Azt szeretném tudni ,Hogy ha nekem 29.30 napra jön meg a meg a havi ciklusom és már van egy kislányunk akkor mit kellene tenni ,hogy kisfiunk születhessen.Várom válaszotok.

    VálaszTörlés
  22. szia!!nekem van egy kisfiam es nagyon szeretnek egy kislanyt,hogyan tudnam pontosan kiszamolni?nekem minden honap 28.an van menszeszem de van amior hamarabb!!!kerlek segitsetek varom valaszotokat koszonom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Zsanett!
      Én is ebben a dilemmában vagyok csak én fiút szeretnék!
      Küldök egy oldalt hátha érdekel: http://www.naptarak.com/naptarak_kinai.html
      Ez kínai naptár talán segít!!
      Szia Erika!

      Törlés
  23. Sziasztok Erika vagyok és kellene egy kis segítség!!!!
    2 kislányom van és volt egy ikerterhességem sajnos az ikerbabáim meghaltak de ők is lányok voltak, tehát 4-ből 4 gyermekem lány lett és max csak 2-szer probálkozhatunk babával mert már 2 császárom volt nagyon-nagyon szeretnénk egy fiút van rá esélyünk, hogy összejön??
    Már próbáltam az ovuláció számolgatást de láthatóan nem jött be!
    Van egy kínai naptár ahol azt nézik, hogy az anya hány éves és a fogantatás hónapját így számolják ki! Talán ezt kéne megpróbálni??
    Előre is Köszönöm a segítséget!!!
    http://www.naptarak.com/naptarak_kinai.html

    VálaszTörlés
  24. sziasztok!segítségre lenne szükségem,szeretnénk 1 kisfiút a párommal,már 1éve rajta vagyunk,de nem jön össze,ált:28-29-30 napos a ciklusom.Az utóbbi 2hónapban 30napos volt a ciklusom.hogyan tovább?

    VálaszTörlés
  25. sziasztok!azt szeretném kérdezni,hogy ha 30napos a ciklusom akkor az ovuláció a 16.napon lesz vagy marad a 14.nap?Lécci segitsetek mert nagyon szeretnénk már kisbabát!Köszi

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!
    Olyan furcsa, hogy valakinek már van gyermeke és megsem tudja hogy működik a teste? Na mindegy.
    A ciklus hossza mínusz 14 nap. Akkor van a peteérés :)
    De nagyon sok ellenvélemény is van. Hiszen 25 év alatt lehet több peteérés is egy hónapban. Illetve ne feledkezzünk meg a Jónás naptárról sem. Szerintem erre utalt az a kérdező is, aki leírta a születési dátumát...
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  27. Néhány hét múlva válaszolok;)))) elméletileg kislányt kéne várjak most is, ugyanis peteérés előtt (ovu teszt szerint) 3-4 nappal voltunk együtt;)))
    Viszont a kislányom inszeminációs baba és pont a peteérés napján volt az inszem.( elméletileg) 14.nap. 28 napos szabályos ciklusaim vannak;) én is nagyon nagyon kíváncsi leszek!!!;)))

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok! A kínai naptár egy nagy kamu.Beszéltem két kínai csajjal és azt mondták,hogy Kinában senki nem hisz ebben.Szóval ezzel jól meglettünk vezetve sajnos.

    VálaszTörlés
  29. szia én azt kérdezném hogy 3kislány után lehet e még egyáltalán fiu gyerekünk

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok!
    A Kínai naptár nálam is megdőlt. 27 éves voltam, amikor a kisfiam megfogant és a naptár szerint lánynak kellene lennie... Most lányt szeretnénk, uh a PG53al nézem a peteérést, addig megy a buli :)
    Sok sikert mindenkinek!

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! A kínai naptárra ne alapozzatok! Én a fiamnál 2 éve még nem számolgattam, de mostmàr okosabb vagyok mert lányt szeretnék. A lényeg: regisztráljatok a ciklus.hu weboldalra, és legalàbb fél évig jelölgessétek a mensiket. Ez kiszámolja a ciklus átlag hosszát, ovulációt, van benne fiú-lány nézet. Remélem bejön!!! :) Sok sikert!

    VálaszTörlés
  32. A kínai naptár azért nem működik, mert rosszul használják a nők. Azt már egyre több honlap írja, hogy nem a "rendes", Gergely naptár szerinti korunkat kell figyelembe venni, hanem a kínai naptár szerinti korunkat. Viszont minden egyes honlapon a fiú-lány táblázatban január, február, március, stb. van írva, pedig azt is a kínai naptár szerint kell nézni! Tehát, ha pl. a harmadik hónapra lányt ír, akkor az nem (feltétlenül) március.
    Én csak kínai naptárt használtam minden ismerősömnél, és 100% működik.

    VálaszTörlés
  33. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van