2009. szeptember 20.

Terhesség hétről hétre

azaz - Mi történik a terhesség 40 hete alatt



Mikor elkezdtem ezt a blogot, úgy gondoltam, hogy itt azokat a gyakorlati tanácsokat szeretném megosztani veletek, amik számomra fontosak voltak, amik jó kis "Terhességi praktikáknak" tűntek. Amiket nekem előtte nem mondott el senki, pedig sokat segített volna. Ezért itt ezeket akartam összegyűjteni. Ami nem is olyan egyszerű, mert rengeteg ilyen gyakorlati tanácsom van számotokra, és soha nem tudom, melyiket vegyem előre. Most viszont egy kis szünetet tartunk ezekben, mert:

Sokan írtatok, hogy jó volna, ha a terhességről is írnék, hogy mikor mi történik a kismamával, kisbabával, hogyan fejlődik, mekkora lehet, stb, stb. Ezért most 40 bejegyzésen keresztül erre sort kerítünk. (Bár valószínű, hogy közbe-közbe szúrunk más hasznos dolgot is).


Kapcsolódó cikkek:
Terhesség - az első hét

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok.
    Az a helyzet,hogy 4.én múlt el a menstruációm ,és 14-én szeretkeztünk a férjemmel.Egy olyan szerencsétlen baleset történt,hogy miután vége lett az aktusnak, az óvszer bennem maradt ( ne kérdezzétek hogyan történt,fogalmam sincs :/ ) Szóval persze utána kivettük,de ilyenkor lehetséges,hogy kifolyt belőle? És esetleg attól terhes lehetek?
    Ez egy hete történt, és eddig félretettem a gondolatot,hogy esetleg terhes lennék, de ma állandóan pisilni jártam pedig csak kb. 2 korty vizet ittam és 20 percenként mennem kellett pisilni. És a mellem majd le szakad, pedig még nem kellene ,hogy megjöjjön.És még pattanásom is jött ki , pedig az csak akkor szokott max2 kijönni mikor megjön. Szerintetek?
    21/L

    VálaszTörlés

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van