2009. október 29.

Ajándék a törzstagoknak!

Sziasztok!

Ez a cikk a 100-dik bejegyzés.... Az elején nem is gondoltam volna, hogy lesz ennyi...

Én ugyanis csak azért kezdtem el írni az ElsőTerhesség.hu blogját, mert szerettem volna, ha megoszthatom Veletek a teherbe esésem küzdelmeit, a terhességem, a szülés, és szoptatás során gyűjtött tapasztalataimat, hogy senkinek ne kelljen azokat a hibákat elkövetnie, mint Nekem. Hogy Nektek legyen valaki , aki elmondja azt, amit nekem nem mondott el senki.
Aztán annyi kérdés érkezett hozzám... (ami nagyon jól esett), és ezekből általában cikkek is születtek, hogy másokkal is megosszuk az információkat.

Szóval a 100. bejegyzés alkalmából kitaláltam, hogy megajándékozlak Titeket. De az, hogy mivel, egyenlőre még maradjon titok. Viszont aki szeretne ebben részesülni, az regisztráljon, mert az ajándék csak a feliratkozók számára lesz elérhető!

(Csak szólok időben, nehogy lemaradj....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van