2009. október 21.

Fiú - vagy lány? Mit kell nézni az ultrahangon?

Terhesség hétről hétre videók - 15. hét



Ilyenkor már előfordul, hogy a szülész orvosod meg tudja mondani, hogy a baba fiú lesz-e, vagy lány. Persze csak akkor, ha a pocaklakód is úgy akarja, és úgy fordul. Én sajna sokszor jártam úgy, hogy meg se moccant. Úgyhogy jó tanács! Mielőtt bemész az orvoshoz, sétálj, ugrálj, mozogj, hogy a baba is felébredjen. Van aki, egy kis pepsi cola-val próbálkozik. Nos, ilyenkorra már kezd a Te szemed is "ráállni" az ultrahangra, a lábikóját már Te is megtalálod. Azt kell nézni, hogy mi rejlik a két lába között. A fütyi ugyebár egyértelmű. Ha valami csúcsosodik, domborodik ott, akkor biztosan kisfiú. Ha nincs ott semmi, akkor valószínűleg kislány. Nekem az orvosom azt mondta a kislányomnál, hogy jól látható ott három kis csík, ami a kislányokra jellemző.

De! Sose vedd 100%-ra. Bár azt szokták mondatni, hogy az orvos akkor nyilatkozik, amikor már biztos benne, de persze vannak bakik. Azt szokták mondani, hogy a "kislánynál" később mégiscsak megláthatják a fütyit, de ha a kisfiúknál már látták, az nem szokott eltűnni. Én viszont már találkoztam olyannal, akinek mégis eltűnt, mert vagy köldökzsinór volt, vagy a keze, mindenesetre eltűnt a fütyi, és mégis csak kislány lett. Ha teljesen biztos akarsz lenni, akkor 4D-s ultrahangot kell készíttetned.

Ultrahang a 15. hétben


Én kerestem nektek két olyan szokványos ultrahangot, ahol a 15. hetes magzatnál megállapítják a baba nemét.
A felvételen nyilakkal rá is mutatnak a fütyire, ill. a kislányra, ahol látható, és megállapítható a baba neme.

15. hetes terhesség - ultrahang - kisfiú:





15. hetes terhesség - ultrahang - kislány:





Bookmark and Share

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok 3 honapottoltotem orvasom Szerint kis lany80 szazalek to mit tanacsoltok

    VálaszTörlés

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van