2009. november 5.

Itt az ajándék, amit ígértem: Terhességi csalafintaságok

Annak örömére, hogy a múlt héten megszületett a 100. bejegyzés, és főleg, hogy rengetegen regisztráltatok az oldalon, úgy döntöttem, hogy megajándékozom csak a törzstagokat (beregisztráltak) egy kiadvánnyal. Végre elkészültem Vele!

Ebben szeretnék megosztani veletek néhány női praktikát, amit viszont nem szívesen tennék közszemlére! Szóval itt van néhány női praktika -vagy inkább női alávalóság? Nem! Hívjuk inkább kicsi női terhességi csalafintaságoknak!

Az tény, és gondolom egyet értetek velem, hogy a terhesség nem csak csupa öröm a kismamák számára! Hiszen ott  van az a csomó terhességi panasz, tünet, velejáró, mint pl. a reggeli rosszullétek, hányinger, plusz kilók, lábdagadás, hátfájás, fáradékonyság stb, stb., amit mi igenis kénytelenek vagyunk elviselni.

Én most abban szeretnék nektek segíteni, hogy ennek ne az árnyoldalát lássátok! Mindenben az örömet keresd, és akkor tényleg boldog 9 hónap vár rád s a babára.

Összeszedtem nektek egy pár tuti tippet, hogy hogyan lehet ezeket leküzdeni és a saját javatokra fordítani. Bele vittem egy kis női fortélyt, na meg egy kis humort és megszületett a

"Kicsi női terhességi csalafintaságok"


Ezt a kiadványt azonban csak azok olvashatják el, akik beregisztrálnak az oldalon, ugyanis ezt e-mailben küldöm el minden törzstag kismamatársamnak, hogy megköszönjem, hogy folyamatosan követik az oldalt.

Ne maradj le róla Te sem! Csak be kell regisztrálnod itt, vagy bal oldalon, vagy lent a lap alján, és Te is megkaphatod a kiadványt!


Név

E-mail







(Akik már regisztráltak, azok hamarosan megkapják a postaládájukba)


Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a kiadvány,igazán praktikus gondolatok. Én párommal mindig megpucoltatom a hagymát, mondván, hogyha nem segít, 3 napon keresztül, amíg érzem a kezemen, egyfolytában hányingerem van. Ezentúl kipróbálom a többit is...

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nekem is nagyon tetszett a kiadvány, és vannak olyan dolgok, melyeket magunkon is megtapasztaltam. Azt azonban le kell szögeznem, hogy a férjem kifejezetten házias, nagyon szeret főzni, a rendre és a tisztaságra is a legtöbb férfinál nagyobb igénye van, és eddig is segített mindenben, ha megkértem rá. Mióta azonban tudunk a piciről abszolút mázlim van!
    Én például először a WC pucolást úsztam meg, de sokkal kevesebb alkalommal kell rendet rakni, vagy kipakolni a mosogatógépből, mivel egyelőre nagyon fáradékony vagyok, és teljes mértékben figyelembe veszi! A másik, hogy bármit megkívánok, szinte mindig megveszi. A múltkor például vasárnap este 10 körül kívántam meg a hambugert, és nagyon igyekezett szerezni egyet! Annyira meghatódtam, hogy már nem is volt olyan fontos! :-) Annak is örülök hogy, amikor például vendégségben vagyunk nem kell illedelmesen "feszengenem", hanem nyugodtan felrakom a lábam, és hátradőlök, hiszen sokkal kényelmesebb, és senki nem veszi zokon! Nem kell cipekednem, és vásárolnom sem valami gyakran, mivel influenza szezon van, és nem valami jó most sok ember közé menni, ezért ha teheti, ideadja az autót, vagy elvisz oda, ahová mennem kell. A legutóbbi lefolyó-tisztításnál ráadásul a fürdőszoba közelébe sem kellett mennem, pedig azelőtt, az ilyesmi az én dolgom volt. Ezen kívül a legtöbb pogramot illetően sokkal nagyobb döntésjogom van, mint eddig, hiszen az állapotom figyelmet igényel. :-) Sokkal figyelmesebb, és azt mondta, hogy sokkal jobban szeret, szóval csodálatos, hogy mennyi előnye van, ennek a gyönyörű állapotnak! :-)

    Azt viszont szintén fontosnak tarom leírni, hogy nem kellett csalafintaságokhoz folyamodnom (eddig :-) ), egyszerűen így alakultak a dolgok; és semmiképpen nem használnám ki a férjemet, hiszen magától is gondoskodó, és nagyon odafigyel! A barátnőim azt mondták élvezzem, amíg lehet, mert ha megszületett a baba, már Ő kapja ugyanezt a törődést. Szóval hajrá Kismamák, most tényleg sok a lehetőség, most kell kiélvezni!

    Regina

    VálaszTörlés

Hozzászólásokat itt tehettek: Írd meg, ha tetszett, vagy ha nem, esetleg kérdésed van